Jeste li sigurni da vaši posetioci znaju šta mogu učiniti na vašem sajtu i koja je njegova svrha? Ako je na ovo pitanje teško odgovoriti, landing stranica je idealno rešenje za vas.
Landing stranica omogućava brzu i efikasnu komunikaciju sa potencijalnim kupcima. Ova stranica je vizuelno jednostavan, efikasan i atraktivan web sajt na koji se korisnici šalju u svrhu određene kampanje ili akcije.
Kampanja (tj. konverzija ili akcija) može se koristiti u sledeće svrhe:
- pred-prijava: npr. korisnik se prijavljuje za neke buduće usluge,
- registracija: npr. korisnik se prijavljuje na portal ili web sajt,
- unos podataka: npr. korisnik vam ostavlja svoje podatke u određene svrhe (u skladu sa GDPR-om),
- akcije: npr. korisnik se prijavljuje naodređenu akcijsku kampanju,
- nagrade: npr. korisnik dobija informacije o nagradnoj igri i prijavljuje se za istu,
- itd
Pristupom landing sajtu, korisniku se odmah jasno daje informacija koja je svrha istog i koje akcije može da preduzme. Kada su u pitanju kampanje konverzije, landing sajt može dati informaciju koji oglas ili kanal oglašavanju su dali najbolji rezultat i bile najuspešnije.
Landing sajt je idealno rešenje kada nemate konačnu ponudu usluga ili proizvoda ili kada želite da testirate tržište i definišete svoju ciljnu grupu.
Landing stranica sadrži sledeće:
- promotivni materijal najčešće u vidu slike (ili videa),
- tekstualni opis proizvoda, usluge ili određene kampanje,
- dodatne opise
- forme za konverziju (prijavni obrazac),
- integrisane društvene mreže (Facebook, Twitter, Instagram...),
- statističke pokazatelje efikasnosti.
Landing stranica takođe se može integrisati u Facebook, omogućavajući viralno širenje. Naime, korisnik putem kampanje konverzije poziva ostale korisnike (prijatelje) da preduzmu određenu akciju.
Priručnik za izradu landing stranice
U Kabiju smo za vas pripremili vodič za izradu landing strancie. Ovaj priručnik kreiran je na osnovu višegodišnjeg iskustva. Svi saveti se uzimaju u obzir prilikom kreiranja web sajta.