Pripremili smo za vas SEO kontrolnu listu. Kontrolna lista je za sve vlasnike web sajtova i Internet prodavnica.
Kao što ćete videti, lista se prvenstveno fokusira na kreatore sadržaja i urednike web sajtova, a ne na programere. To je zato što na te stvari možete sami uticati. Programeri će vam pomoći u tehničkoj SEO optimizaciji, a za sadržaj i on-site optimizaciju web stranice možete sami da se pobrinete uz pomoć CMS editora.
Svrha pretraživanja je razlog koji navodi korisnika na pretragu. Ako ovo ne uzmete u obzir, šanse za visok plasman su gotovo nikakve.
Najveći problem sa SEO optimizacijom za korisnike je taj što misle da je to jednokratni proces, što je veoma daleko od istine. Ako želite da se vaš web sajt ili online prodavnica rangiraju visoko na stranici rezultata pretraživača, moraćete često da ponavljate određene aktivnosti.
Pretraga ključnih reči je jedan od ključnih procesa SEO optimizacije. Ako ne znate koje ključne reči ljudi koriste za pretragu, biće vam izuzetno teško da optimizujete svoj sadržaj.
Svaka stranica odnosno podstranica na vašem web sajtu treba da cilja jednu glavnu ključnu reč. To ne znači da zaboravljamo na druge ključne reči, jer su one takođe važne.
Svrha pretraživanja je razlog koji navodi korisnika na pretragu. Ako ovo ne uzmete u obzir, šanse za visok plasman su gotovo nikakve.
Analizirajući svrhu pretraživanja, videćete i šta ljudi traže. Na ovaj način moći ćete da pripremite sadržaj koji će biti zanimljiv i koji će stvoriti dodatu vrednost za korisnika.
Kada pronađete ključne reči, vreme je da započnete sa pripremom sadržaja. Sadržaj je jedna od ključnih stavki SEO optimizacije. Bez kvalitetnog sadržaja nema ni SEO optimizacije. Za vas smo pripremili nekoliko saveta za pripremu sadržaja.
Kada pripremamo sadržaj koji rešava problem čitaoca, moramo se vratiti na svrhu pretraživanja. Ako znate svrhu pretraživanja, znaćete šta korisnici zapravo traže, u čemu je njihov problem. Ako znate njihov problem, moći ćete da im ponudite kvalitetno rešenje.
Sadržaj na stranici treba da bude lepo strukturiran. Strukturirani sadržaj sa zaglavljima, podnaslovima, uvlakama, podebljano itd. je ugodnije za čitanje. To će čitaocu olakšati pregled sadržaja, a takođe će mu pomoći da brzo uoči šta je važno.
Ljudi su vizuelna bića, pa vam savetujemo da pored sadržaja pripremite i dobar foto materijal koji je povezan sa samim sadržajem.
Radi veće transparentnosti preporučujemo vam indeksiranje sadržaja. Uz pomoć indeksa čitač može brzo da pređe na željeno poglavlje.
On-site SEO ili SEO optimizacija na licu mesta je proces optimizacije sadržaja na vašem web sajtu na koji možete sami da utičete pomoću CMS editora. Više o ovome možete pročitati u jednom od prethodnih postova „On-site SEO optimizacija“.
SEO optimizacija je beskrajan proces i nemoguće je pripremiti sveobuhvatnu listu za proveru. Međutim, mnoge stvari su poznate i na njih možete sami uticati. Samo redovnim i čestim aktivnostima moći ćete da se nadate visokom rangu. Ako ovo zanemarite, to će vas pre ili kasnije skupo koštati, jer je konkurencija neumoljiva.
Najjednostavniji način je započeti SEO optimizaciju čim napravite web sajt. Usredsredite se na onaj deo na koji možete sami uticati. Takođe smo dostupni za tehničku optimizaciju.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal