Google Ads oglašavanje
U Kabi se već dugo bavimo oglašavanjem putem Google oglasa (ranije poznatog kao Google AdWords) i stekli smo obilje iskustva tokom tog perioda. Sa zadovoljstvom primenjujemo naša iskustva i znanje na naše projekte, čime značajno povećavamo posetu našim web stranicama i prodaju za naše klijente. Naši zaposleni u odeljenju za marketing neprestano se obrazuju i nadograđuju svoje veštine, jer se stvari brzo menjaju u digitalnom svetu.
Pomoću oglašavanja putem Google oglasa možete dostići potencijalne klijente putem ciljanja ključnih reči, baner oglasa, remarketinga ili oglasa na YouTube-u.
Oglašavanje na pretraživaču
Oglašavanje na pretraživaču omogućava vam prikazivanje vašeg poslovanja ili proizvoda na vrhu rezultata pretrage. Time se povećava promet na vašem web sajtu, jer će vas potencijalni klijenti brže pronaći. Kada vaš potencijalni klijent unese ključnu reč u Google pretragu, Google prikazuje rezultate. Ako ste zakupili tu ključnu reč, vaš oglas se može prikazati na vrhu liste.
Kada vaš potencijalni klijent unese određenu ključnu reč u Google pretraživač, na listi rezultata (SERP - Stranica rezultata pretrage) prikazuju se organski i plaćeni rezultati. Plaćeni oglasi imaju oznaku "Oglas" ili "Ad" i prikazuju se skroz na vrhu i skroz na dnu. Obično se prikazuju četiri plaćena rezultata na vrhu rezultata i dva plaćena rezultata na dnu.
Za oglas na pretraživačkoj mreži plaćate tek kada neko klikne na vaš oglas. To se naziva i cena po kliku (CPC - Cost Per Click). Zakupljene ključne reči idu na aukciju i na taj način se određuje cena po kliku. Da bi se vaš oglas prikazao na zakupljenoj ključnoj reči, nije dovoljno samo koliko ste spremni platiti za nju, već takođe utiče i ocena relevantnosti vašeg oglasa, kako je vaša stranica rangirana, sadržaj na stranici,...
Oglašavanje preko Google mreže - AdSense
Sa banner oglasima u prikaznoj mreži, koju pokriva Google pretraživač, lakše možete promovisati vašu kompaniju dok korisnici pretražuju internet ili gledaju videozapise na YouTube kanalu. U prikaznoj mreži zakupljujemo bannere koji se prikazuju na web stranicama koje su deo Google AdSense mreže. Oglašavanje možemo postaviti tako da ciljamo određene web stranice na osnovu ključne reči ili interesovanja korisnika, nevezano za određenu web stranicu.
Veću mogućnost konverzije možemo postići i putem remarketinga. Vaši oglasi se, uz pomoć Google algoritama, prikazuju onima koji su već pokazali interesovanje za vaše usluge. Kod remarketinga se takođe može podešavati prikaz oglasa osobama koje su napustile korpu u određenoj fazi kupovine.