Izrada online prodavnice
Izrada online prodavnice je proces za koji vam je neophodan izvođač radova koji pre svega zna svoj posao i razume vaše poslovanje.Zato mi u Kabiju sa velikom posvećenošću radimo na online prodavnicama, svesni šta je sve potrebno da se napravi dobra online prodavnica.
Proces izrade online prodavnice sastoji se iz nekoliko faza:
- Razumevanje vašeg poslovanja - želimo da razumemo šta želite da postignete online prodavnicom
- Postavljanje ciljeva - s obzirom da su nam vaši ciljevi veoma važni, u ovoj fazi ih detaljno razmatramo
- Nacrt online prodavnice - u ovoj fazi pravimo nacrt online prodavnice. Dajemo predlog dizajna, funkcionalnosti, procesa kupovine, načina plaćanja, sadržaja, itd.
- Izrada online prodavnice - programiranje online prodavnice
- Testiranje - testiranje performansi online prodavnice
- Objavljivanje online prodavnice - postavljanje online prodavnice na zvaničan domen
Međutim, naša saradnja se izradom online rpodavnice ne završava. Zapravo tada tek počinje. Kupovina putem Interneta je kao živo biće kom je potrebna stalna pažnja. Zato smo vam uvek na raspolaganju za savet, ideju ili razgovor. Takođe, možemo vam puno pomoći i oko povećanja prodaje (digitalni marketing). Tu smo da vam uvek pružimo podršku i održavamo vašu online prodavnicu.
Stvaramo efikasne online prodavnice prilagođene vašem poslovanju. Naše online prodavnice su od početka prilagođene mobilnim uređajima i nisu ograničene na broj proizvoda. Pored online prodavnice, dobijate i editor prodavnice i sistem za upravljanje proizvoda. Takođe lako povezujemo online prodavnicu sa vašim ERP sistemom.
- Proces izrade online prodavnice
- Načini plaćanja u online prodavnici
- Editor online prodavnice
- Reference
- B2B prodavnica - rešenje za veleprodaje
Ideja
Sve počinje idejom ili željom za online prodavnicom. Ideju treba razviti, razmotriti opcije, strukturu i pripremiti sadržaj. U Kabiju je izrada online prodavnice proces u kojem stvari nisu prepuštene slučajnosti. Nulta tačka u ovom procesu je razumevanje klijenta i njegovog posla, što nam pomaže da uspostavimo dobru osnovu za razvoj i implementaciju projekta.
Zbog toga je najbolje da se dogovorimo za ...
Razgovor
Kroz razgovor ćemo upoznati vaš posao i ciljeve stvaranja online prodavnice. Zanimaju nas i vaše performanse i vaše želje po pitanju funkcionalnosti i formata online prodavnice. Važne informacije su da li već imate korporativni identitet (logo, boje, fontove, ...), kao i da li imate spreman sadržaj (tekstove, slike i datoteke), slike proizvoda potrebne za dizajn online prodavnice. Takođe se dogovaramo i oko toga koji ćete način plaćanja koristiti u svojoj online prodavnici.
Nakon analize svega navedenog, pripremićemo vam (neobavezujuću) ponudu.
Definisanje odnosa
Nakon potvrđivanja ponude, pripremamo ugovor o međusobnoj saradnji, načinima rada, rokovima i obavezama. U ovom koraku definišemo i korisničko iskustvo koje će nam pomoći da maksimiziramo konverzije (kampanje) koje će se odraziti na prodaju proizvoda.
Dizajn online prodavnice
U ovom koraku detaljnije pogledamo format online prodavnice. Definišemo dizajn, sadržaj i izgled online prodavnice. Očekujemo da imate grafičke elemente i fotografije, a ukoliko ih nemate možemo ih pripremiti za vas.
Na osnovu dobijenih materijala izrađujemo grafički nacrt, o kom ćemo diskutovati kako bismo zajednički došli do idealnog rešenja.
Programiranje online prodavnice
Nakon odobrenog dizajna započinje programiranje online trgovine na našem CMS-u gde ćete i vi kasnije uređivati vašu online prodavnicu.
U ovoj fazi već moramo imati sav sadržaj, tekstove i slike, koji će biti prikazani u online prodavnici. Veće online prodavnice zahtevaju intenzivnu komunikaciju između klijenta i izvođača radova.
Naš CMS editor omogućava kupcu da samostalno unosi sadržaj i proizvode.
Ako koristite neki ERP sistem, postaraćemo se da vaša online prodavnica bude povezana sa ERP-om koji koristite.
Postavljanje online prodavnice na konačnu adresu
Završetak projekta je objavljivanje vaše online prodavnice na javnoj Internet adresi. Pre završetka proveravamo funkcioniranje online prodavnice u različitim web pretraživačima i na različitim mobilnim uređajima (provera responsive design).