Organski saobraćaj je izuzetno važan u online prodavnicama, jer se četvrtina sve prodaje na mreži generiše putem organskog prometa. Stoga ne biste trebali sebi priuštiti i zanemariti SEO optimizaciju online prodavnice.
Najveći izazov sa online prodavnicama je to što su bogate sadržajem, sa puno proizvoda, što samo otežava optimizaciju. Osim toga, SEO optimizacija web trgovine nije isto što i SEO optimizacija web stranice, jer je potrebno uzeti u obzir neke dodatne stvari.
U ovom članku ćemo podeliti neke savete koji će vam pomoći da optimizujete svoju prodavnicu na mreži.
Bez obzira na to što se SEO optimizacija online prodavnice razlikuje od optimizacije obične web stranice, ne treba zaboraviti osnove SEO optimizacije. Prilikom kreiranja online prodavnice sledite sve savete za tehničku optimizaciju, pripremu sadržaja, landing stranice itd.
Ključne reči o transakcijama se razlikuju od npr. informacione ključne reči. Svrha pretraživanja transakcionih ključnih reči je drugačija od informativne. U transakcijskoj svrsi pretraživanja, glavni cilj korisnika je kupovina. U slučaju informativne svrhe, cilj je potraga za informacijom
"Svrha pretraživanja postala je ključna za SEO optimizaciju poslednjih godina."
Transakcione ključne reči obično izgledaju otprilike ovako:
Optimizacija podstranice online prodavnice ili na našem rečeno optimizacije u velikom obimu.
Online prodavnica se obično sastoji od određenog broja kategorija i znatno većeg broja stranica sa kategorijama proizvoda. U kategorijama proizvoda manje-više sve je povezano sa tradicionalnom SEO strategijom optimizacije web stranica.
Optimizacija stranice proizvoda je mnogo zahtevnija. Uz veliki broj proizvoda, teško ćete odvojiti vreme za optimizaciju svakog pojedinačnog proizvoda sa jedinstvenim naslovima, oznakom H1, opisom, opisom META itd.
Zbog toga je važno voditi računa o tome prilikom planiranja i izgradnje online prodavnice. U svakom slučaju, ne šteti potruditi se i dodati gore navedene stvari za svaki pojedinačni proizvod.
Uverite se da je svaka stranica jedinstvena. Najveći problem sa dupliciranjem sadržaja je to što mnoge stranice u online prodavnici imaju isti sadržaj. Ovaj problem može nastati iz više razloga, a najčešći su:
Napravite stranicu prilagođenu pretraživanju čak i za proizvode kojih nema na lageru. Često se dešava da online prodavnica nema proizvod na lageru, ponekad više neće imati proizvod. Oba slučaja možete koristiti u svoju korist.
U slučaju da proizvoda nema na lageru, a vi ćete ga nastaviti prodavati, to morate na odgovarajući način predočiti kupcima. Objasnite da proizvod nema na lageru i navedite relevantne informacije o proizvodu:
Ako više nemate proizvod na prodaju, morate učiniti sledeće:
SEO optimizacija online prodavnice zapravo je nadogradnja klasične SEO strategije obične web stranice. Koristimo sve savete za optimizaciju web stranice u SEO strategiji online prodavnice, koje nadograđujete gore opisanim stavkama.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal