Čini vam se da ste sve uradili, odabrali dobre teme, pripremili kvalitetan sadržaj, možda čak angažovali spoljne kreatore sadržaja i stručnjake za SEO optimizaciju sajta. Očekujete klikove i nove konverzije, ali ništa od toga se ne dešava.
Može biti nekoliko razloga za neuspeh. U ovom članku ćemo predstaviti najčešće razloge zašto nema posete ili zašto saobraćaj na vašoj web adresi ne raste.
Ovo je jedan od najčešćih fenomena sa kojima se susrećemo. Mnoga preduzeća i vlasnici web sajtova žele da ostvare vrhunske plasmane za ključne reči za koje je izuzetno teško konkurisati. Ovo su ključne reči za koje postoji velika konkurencija. Obično je konkurencija neka veća kompanija ili organizacija koja ima mnogo povratnih veza i visok autoritet domena.. Ako niste na ovom nivou, nemoguće je očekivati da će vaš sajt postići dobre rezultate za takve ključne reči.
Vrlo često se ove želje javljaju čim se napravi nova web stranica. Nadmetanje za teške ključne reči je naravno moguće, ali ne u kratkom roku.
Prošle godine, u jednom od velikih ažuriranja svog algoritma, Google pretraživač je objavio da će kvalitetan sadržaj koji korisniku donosi dodatnu vrednost imati veći uticaj na bolje rangiranje na stranici rezultata web pretrage.
Sasvim je moguće da na svojoj stranici imate kvalitetan sadržaj, ali on jednostavno ne donosi dodatnu vrednost za posetioce. Zato je važno pokušati da posetiocu predstavite nešto što će ga privući. Saznajte šta vaše potencijalne posetioce zanima, šta ih privlači ili brine. Na ovaj način ćete dobiti predstavu o tome šta treba da dodate na web sajt i to će uticati na veći promet.
Šta je pogrešan sadržaj? Možete dobro da obradite određenu temu i da imate kvalitetan sadržaj i da ipak kreirate tzv netačan sadržaj. Ovo praktično znači da vaš sadržaj ne zadovoljava nameru korisnika/posetioca. Ako sadržaj ne zadovoljava svrhu posete, onda je dobro rangiranje na stranici rezultata web pretraživača izuzetno teško i, kao rezultat, imate manju posetu.
Rezultat Google kazni je često pad rangiranja na stranici rezultata web pretraživača, što zauzvrat utiče na lošiju posetu web stranici. U najgorem slučaju, Google može u potpunosti da povuče vašu web stranicu iz rezultata (pre mnogo godina, zbog loših praksi – tzv. black-hat SEO, ovo se desilo i automobilskom gigantu BMW, pa čak i BBC-ju).
Google kazne se dele na alogritamske i ručne. Ručne kazne se lako mogu primetiti pošto nas Google obaveštava o njima preko Google Search Console. Alogritamske kazne, međutim, nije lako poštovati, jer se dešavaju bez upozorenja. Na ove morate obratiti posebnu pažnju.
Iako META opis nema direktan uticaj na SEO optimizaciju web stranice, to ne znači da je potpuno nevažan. META opis se pojavljuje na stranici rezultata pretraživača i jedna je od prvih kontaktnih tačaka, pored naslova stranice, sa kojima se potencijalni posetilac susreće. Ukoliko META opis nije popunjen ili ne zadovoljava korisnika, onda će kliknuti na drugi rezultat, čak i ako je rangiran lošije od vas.
META opis mora biti privlačan korisniku i na taj način povećati šanse da će korisnik kliknuti pravo na vašu web adresu.
Izgled web stranice je važan za sve nas. Nemoguće je da se svima dopadne dizajn, ali korisnici brzo primećuju da je dizajn web stranice zastareo. Ovo ne uliva poverenje korisnicima i čest je razlog zašto ne nastavljaju da pretražuju vaš web sajt.
Zbog toga je važno da vaš sajt prati savremene trendove. Ako to niste uradili neko vreme, vreme je za remont web stranice.
Prisustvo na društvenim mrežama danas je veoma važno. Postoji mnogo kanala, verovatno nije svaki kanal pogodan za vašu industriju, pa je važno pronaći pravi. Društvene mreže pomažu u stvaranju zajednice oko vašeg brenda, što pomaže u uspostavljanju kredibiliteta i poverenja kod korisnika. Možete da delite svoj sadržaj na društvenim mrežama, koji ljudi komentarišu i diskutuju. Društvene mreže takođe mogu biti važan izvor saobraćaja na web sajtu.
Dobijanje saobraćaja na web sajtu je teško. Ovo posebno važi za sajtove koji su novi i za kompanije koje su se tek pojavile na tržištu. Ponekad je najlakši način da dobijete saobraćaj ulaganje u oglašavanje. Ulaganje u Google oglašavanje ili oglašavanje na društvenim mrežama je definitivno vredno toga da biste privukli neki saobraćaj na svoj web sajt.
Sada je možda pravo vreme za ulaganje u oglašavanje, jer trenutna ekonomska neizvesnost znači da su ulaganja u oglašavanje primetno manja. Ovo utiče na nižu konkurenciju i posledično niže cene oglašavanja.
Poseta sajtu je uslov ako želite da postignete rezultate u vidu konverzija ili kupovine u onlajn prodavnici. Kao što možete pročitati u članku, poseta ne zavisi samo od SEO optimizacije, već je pod uticajem mnogih stvari koje možemo brzo da previdimo.
Da li i vi imate problema sa posetama? Kontaktirajte nas i zajedno ćemo pronaći rešenje koje će vam najviše odgovarati.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal