Pravljenje beleški je jedna od najboljih tehnika za beleženje bilo koje korisne informacije. Sve dok su ove beleške lične prirode, ovakav način beleženja je sasvim prihvatljiv. U poslovnom svetu, međutim, priča je drugačija. Ako su beleške ostavljene u svesci ili na telefonu, nikome nisu od koristi osim osobi koja ih je napravila. Čak i onaj koji ih je pravio ima problem kada je potrebno pronaći konkretne informacije.
Upravo zbog toga je upotreba CRM sistema postala neophodna danas. U članku ćemo predstaviti zašto je CRM važan i kakva je njegova uloga u digitalizaciji poslovanja.
CRM je više od programa. Uz pomoć CRM sistema optimizujete organizaciju poslovanja, povećavate produktivnost zaposlenih, omogućavate bolje odnose sa kupcima, jer su sve interakcije, dogovori i slično dostupni sa samo nekoliko klikova. Istovremeno, poboljšavate i odluke jer su svi podaci na jednom mestu. CRM je takođe od suštinskog značaja za uspešnu digitalizaciju poslovanja odnosno digitalnu transformaciju.
Osnovna roba u digitalnom svetu su podaci. Što više podataka, to bolje. Još važnija je obrada ovih podataka. Obrada podataka je značajno jednostavnija uz pomoć CRM-a, jer omogućava:
Osnovna svrha CRM sistema nije isključivo prodaja potencijalnim kupcima, već negovanje odnosa čak i nakon što je prodaja završena:
Kao što smo već spomenuli u prvom poglavlju, podaci predstavljaju glavnu imovinu ili vrednost danas. CRM sistem omogućava da ovu vrednost pravilno koristimo, pa čak i da je povećamo.
Kabi CRM sistem je već povezan sa svim Kabi aplikacijama, što obezbeđuje sveobuhvatnu digitalizaciju poslovanja. Najveća prednost ovde je što su svi podaci zapravo u jednom sistemu. Na ovaj način je takođe rešena zaštita i centralizacija podataka, pošto se više ne koriste različiti sistemi koje se kombinuju jedni sa drugima.
Iza svake uspešne kompanije stoji tim koji je vođen pravim informacijama, što obezbeđuje bolje poslovanje, a samim tim i veću produktivnost. U tom pogledu, CRM je od velike pomoći, omogućavajući:
CRM je izuzetno moćan alat koji obiluje raznim podacima o kupcima, poslovima, projektima itd. Zbog toga je važno da se ponašate odgovorno kada koristite CRM.
Oni koji ozbiljno shvataju CRM brzo će otkriti da je to suštinsko poslovno sredstvo jer je sve što im je potrebno za obavljanje posla dostupno kada im zatreba. Bez obzira na uređaj koji koriste.
Drugi koji CRM ne koriste ozbiljno i ne koriste ga redovno misle da im CRM ne pomaže. U ovom slučaju su u pravu, ali su sami krivi. Ako ne koristimo redovno CRM, onda nam on sam po sebi ne pomaže.
Rad sa CRM-om zahteva veliku odgovornost. Bez odgovornosti, upotreba CRM-a neće biti uspešna. Ali ovo je samo jedna od neophodnih veština za korišćenje CRM sistema.
U digitalnom okruženju koje se brzo menja, CRM postaje ključni stub uspeha za kompanije koje žele da se prilagode i iskoriste tehnološke mogućnosti koje donosi. CRM ne samo da omogućava prikupljanje, analizu i korišćenje različitih podataka na strateški i personalizovaniji način, već služi i kao katalizator za integraciju različitih poslovnih procesa. Tako postaje srce digitalne transformacije, omogućavajući kompanijama da postanu osetljivije, efikasnije i fokusiranije na zadovoljavanje potreba kupaca. Uz alate i funkcionalnosti koje nudi CRM, kompanije ne samo da efikasno prate trenutne potrebe tržišta, već i predviđaju buduće trendove i proaktivno reaguju na njih.
Može ga koristiti svaka kompanija ili organizacija, bez obzira na industriju u kojoj posluje.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal