Još od početka pandemije koronavirusa, digitalna transformacija se ubrzala za mnoge kompanije jer su morale preko noći napustiti prethodne pristupe poslovanju.
U trenutku smo kada se suočavamo sa nepredvidivim izazovima kojima se moramo brzo prilagoditi, u suprotnom možemo brzo zaostati i tako ugroziti svoje postojanje.
Izazovi sa kojima smo se suočili:
S obzirom na sve događaje koji su nam se dogodili, predstavljamo sledeće trendove u digitalnoj transformaciji na koje treba da obratite pažnju 2021. godine:
Ulaganje u digitalnu transformaciju (digitalni alati i platforme pomoću kojih digitalizujemo poslovanje) višestruko će se isplatiti. Ako kompanije to već nisu učinile, možda je i kasno, ili hvataju poslednji "voz". Neki predviđaju da će se ulaganje u digitalnu transformaciju udvostručiti u periodu 2020-2023.
Uz ograničenje kretanja i kontakata, pojavila su se rešenja koja omogućavaju beskontaktno poslovanje. Takav trend snažno je uticao na industrije u kojima je fizički kontakt uobičajen, kao što je npr. odeća, obuća itd. S druge strane, zabeležen je porast potražnje za rešenjima za video konferencije (npr. Google Meet, Microsoft Teams), dizajnom web stranica, dizajnom online prodavnica i B2B prodavnicama.
Mnogi poslovi su postali hibridni. To znači da možemo raditi i na poslu i kod kuće. Ovde primećujemo da će određeni poslovi ostati hibridni čak i nakon završetka pandemije. Rad od kuće ili rad na daljinu sigurno će se donekle održati. Takva promena uticaće na samu organizaciju u kompanijama. U tom cilju, mi u kompaniji Kabi razvili smo sistem Home Office, koji omogućava kompanijama da lako posluju bez obzira na lokaciju posla. Pomoću ovog sistema zaposleni u kompaniji mogu lako da sarađuju, komuniciraju i upravljaju projektima i zadacima.
Takođe će biti primetne promene na polju dizajna web stranica. Web stranice više neće biti samo informativne, već će korisnici zahtevati da budu i interaktivni (ovaj trend je u porastu poslednjih nekoliko godina, ali je i u posebnom porastu bile prošle godine). To znači da će web stranice imati različite kanale komunikacije i forme pomoću kojih ćemo moći da stupimo u direktan kontakt sa korisnikom.
Da li ste znali da automobil možete kupiti i putem interneta?
Rešenja "u oblaku" dobila su novi zamah 2020. godine, jer je potražnja za njima naglo porasla. Ovaj trend će se sigurno nastaviti i 2021. Koje su glavne prednosti rešenja u oblaku?
Mobilnost - radite bilo gde i bilo kada
Fleksibilnost troškova - troškovi se prilagođavaju u skladu sa širenjem/smanjenjem poslovanja
Nezavisnost - bez obzira koji sistem koristite - Windows, OS ili Linux
Pored toga, fleksibilniji ste sa uslugama u oblaku jer možete brže da odgovorite na promene i mogućnosti.
Digitalna transformacija je proces sa kojim će se morati suočiti svako preduzeće. Analogno poslovanje je nažalost prošlost. Digitalizacija je proces sa kojim se treba suočiti i koji će vam doneti ogromne koristi u budućnosti, a pre svega transparentnost rada. U kompaniji Kabi godinama ulažemo u razvoj naše Kabi platforme (koja je inače "u oblaku"), pomoću koje možete da se pobrinete za digitalnu transformaciju vaše kompanije.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal