CRM sistem nije samo tehnološko rešenje, on je ključ za beleženje i održavanje uspešnih interakcija sa klijentima. Ali njegova efikasnost u velikoj meri zavisi od veština onih koji ga koriste. Ovde pre svega imamo u vidu obuku zaposlenih za korišćenje CRM sistema. U ovom članku ćete naučiti koje su ključne veštine za korišćenje CRM sistema, kako on pomaže zaposlenima, zašto je važan i šta mogu da urade da ga poboljšaju.
Najveća prednost CRM sistema nije praćenje rada zaposlenih, već pomoć u poslovanju. To je velika pomoć za sve zaposlene i čitavu kompaniju. CRM omogućava zaposlenima da:
Prilikom implementacije CRM sistema, često se susrećemo sa pitanjem koje veštine zaposlenima treba da koriste CRM. U principu, za korišćenje CRM-a nisu potrebne nikakve specijalizovane veštine, ali je organizacija važna, organizacija rada. Ipak, pripremili smo listu veština koje su poželjne za CRM korisnike:
Obučeno i motivisano osoblje može da koristi CRM sistem za postizanje vrhunskih rezultata, koji se ogledaju u boljem i uspešnijem poslovanju kompanije:
CRM sistemi se redovno razvijaju i nadograđuju zbog različitih potreba i promena u poslovnom okruženju. Zbog toga je neophodno redovno se edukovati kako biste ostali u kontaktu sa najnovijim trendovima:
CRM je skraćenica za sistem za upravljanje odnosima sa klijentima (eng. Costumer relationship managment). Obuhvata više od tehničkog rešenja/programa – to je holistički pristup upravljanju interakcijama kompanije sa trenutnim i potencijalnim kupcima. U vidu sistema ili CRM softvera deluje kao glavno skladište informacija o klijentima, istorije interakcija, preferencija, porudžbina, kao i potencijalnih žalbi. Takvi alati prikupljaju podatke o klijentima iz više različitih kanala, dajući preduzećima jedinstven pogled i na taj način omogućavajući ciljanije i personalizovanije interakcije.
Krajnji rezultat je veće zadovoljstvo kupaca i, kao rezultat, uspeh kompanije.
CRM sistem može doprineti učinku kompanije onoliko koliko će ga zaposleni koristiti.
Da bi zaposleni koristili CRM, u njemu moraju da vide dodatnu vrednost. CRM definitivno predstavlja dodatnu vrednost za svaku kompaniju, bez obzira na industriju i veličinu. Pri tome je neophodno podsticati zaposlene da ga koriste i edukovati ih i, naravno, usavršavati (i povećati efikasnost). Time ćete osigurati da oni ne samo da zadovolje potrebe kompanije, već i da zadovolje ili čak prevaziđu potrebe kupaca, što se na kraju odražava na učinak kompanije.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal