Uz pomoć CRM sistema možemo imati bolje odnose sa kupcima, povećati efikasnost sopstvenih poslovnih procesa i kao rezultat toga poboljšati zadovoljstvo kupaca.
Za mnoge kompanije i organizacije izbor samog CRM sistema predstavlja izazov. Pre nego što odlučite kog provajdera da izaberete, morate da saznate koji tip CRM-a vam je potreban za poslovanje.
U ovom članku ćemo predstaviti glavne tipove CRM sistema, koja je njihova namena i za šta se koriste. Na ovaj način saznaćete kakav vam je CRM potreban za uspešnije poslovanje i digitalizaciju vaše kompanije.
Operativni CRM sistemi su dizajnirani da podrže i automatizuju poslovne procese u radu sa klijentima. Ovi sistemi se fokusiraju na poboljšanje efikasnosti u interakciji sa kupcima u prodaji, marketingu i podršci.
Ključne funkcionalnosti operativnog CRM sistema:
Operativni CRM je idealan za kompanije koje žele da automatizuju i optimizuju svoje dnevne procese i interakcije sa svojim klijentima. Omogućava prodajnim timovima, marketinškim odeljenjima i odeljenjima za korisničku podršku da rade efikasnije, što dovodi do povećanja efikasnosti i zadovoljstva kupaca.
Analitički CRM sistemi su dizajnirani da prikupljaju, čuvaju i analiziraju širok spektar podataka o klijentima. Cilj analitičkog CRM-a je da bolje razumete sopstvene kupce i njihove potrebe na osnovu svih odabranih podataka o klijentima, što dovodi do boljih poslovnih odluka.
Ključne funkcionalnosti analitičkog CRM sistema:
Analitički CRM je pogodan za kompanije koje žele da imaju detaljan uvid u ponašanje svojih kupaca. Ova vrsta CRM sistema pomaže kompanijama da razumeju šta je kupcima potrebno, gde su klasifikovani, kada i zašto kupuju. Svi ovi podaci vam pomažu da donosite bolje poslovne odluke.
Kolaborativni CRM sistemi se fokusiraju na poboljšanje saradnje između različitih odeljenja unutar kompanije. Cilj je da obezbedite nesmetanu razmenu informacija i koordinaciju aktivnosti i projekata na kojima radite za svoje klijente.
Ključne funkcionalnosti kolaborativnog CRM sistema:
Kolaborativni CRM je idealan za kompanije koje treba da upravljaju projektima za svoje klijente. Omogućava centralizaciju komunikacije i deljenje informacija, što dovodi do koordinisanijeg i efikasnijeg rada.
Da biste mogli da odredite koji tip CRM sistema je najpogodniji za vašu kompaniju, potrebno je uzeti u obzir nekoliko različitih faktora, kao što su veličina kompanije, industrija, specifične poslovne potrebe, ciljevi i postojeći procesi. U nastavku se nalazi lista koja vam može pomoći da odlučite:
Neki CRM sistemi su prilagođeni određenim industrijama. Primer takvog CRM sistema je CRM sistem za nekretnine.
U većini slučajeva kompanijama nije potreban samo jedan tip CRM sistema, već im je potreban CRM koji istovremeno pokriva potrebe različitih tipova CRM sistema. Takav CRM sistem nazivamo sveobuhvatnim CRM sistemom, koji kombinuje sve gore navedene funkcionalnosti u jednoj platformi. Ovakav CRM sistem omogućava jednostavnu integraciju različitih modula i pogodan je za kompanije koje žele da imaju sveobuhvatan pregled svojih kupaca i poslovanja.
Kabi CRM sistem je deo Kabi platforme, koja je all in one platforma za digitalizaciju poslovanja kompanije. U njemu možete pronaći širok izbor modula i aplikacija koje pokrivaju sve potrebe različitih tipova CRM sistema, počevši od:
Kabi CRM takođe možete da povežete sa raznim eksternim ERP sistemima, koji povezuje sve aspekte vašeg poslovanja i sve važne informacije su dostupne zaposlenima u bilo kom trenutku u okviru CRM sistema.
Izbor pravog CRM sistema ima veliki uticaj na uspešno upravljanje odnosima sa klijentima i poboljšanje poslovne efikasnosti. Za kompanije je važno da procene svoje specifične potrebe, ciljeve i trenutne procese pre nego što se odluče za pravi CRM sistem.
Sveobuhvatni CRM sistemi nude širok spektar funkcionalnosti koje mogu zadovoljiti potrebe većine kompanija. U svakom slučaju, treba da budete svesni da uspeh bilo kog CRM sistema zavisi od njegove upotrebe. Sam po sebi, bez redovne upotrebe od strane zaposlenih, CRM sistem ne funkcioniše.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal