Sajtovi koji ulažu resurse u pripremu vesti i redovno ažuriraju njihov sadržaj je zanimljiviji za posetioce, a samim tim i za onlajn pretraživače, što zauzvrat povećava njihovu vidljivost i prepoznatljivost. Pisanje vesti je jedan od najmoćnijih alata za povećanje vidljivosti, izgradnju autoriteta, poboljšanje SEO optimizacije (i posledično poseta web sajtu) i povezivanje sa publikom.
Trebalo nam je dosta vremena da shvatimo kako vesti zaista pomažu u poboljšanju rezultata web sajta. Od 2018. godine trudimo se da redovno pišemo o aktuelnim temama vezanim za oblasti u kojima poslujemo:
Pisanje vesti, međutim, nije samorazumljiv proces. Nije moguće pisati kvalitetnu vest bez temeljnog razmatranja, analize teme, pregleda činjenica i provere aktuelnosti za posetioce.
U ovom članku ćemo objasniti zašto je pisanje biltena toliko važno i kako možete iskoristiti njegov potencijal za povećanje prometa na vašem web sajtu.
Još uvek srećemo vlasnike sajtova koji kažu da nemaju vremena da pišu vesti na sajtu, da ih niko ne čita, da su već objavili nešto na društvenim mrežama itd.
Svi ovi razlozi su samo izgovori za nepisanje, i kao rezultat toga, oni ne ispunjavaju potencijal koji bi mogli.
Pisanje vesti nudi nekoliko izuzetno važnih prednosti, kao što su:
Aktuelni/sveži sadržaj iz vaše oblasti poboljšava rangiranje web stranica u web pretraživačima. Takođe možete učiniti svoje vesti vidljivijim u samim rezultatima pretrage uz pomoć strukturiranih podataka. Vesti mogu biti jedna od najvažnijih ulaznih tačaka preko kojih posetioci dolaze na vaš web sajt putem pretraživača.
Kvalitetne vesti su ključne za privlačenje većeg broja posetilaca na vašem web sajtu. Kada se vesti redovno ažuriraju i pružaju koristan (kvalitetan) sadržaj, veća je verovatnoća da će posetioci posetiti vašu stranicu, povećavajući promet i potencijalne konverzije.
Sam koren reči vesti nam govori da želimo da kažemo nešto novo. Stoga su vesti odlično sredstvo za prenošenje važnih informacija javnosti. Sa njima možete redovno da informišete svoje posetioce o novim proizvodima, uslugama, kampanjama, inovacijama u vašoj oblasti, važnim događajima itd.
Vesti nisu samo informativni alat, već mogu imati i pozitivan efekat na rast prodaje. Možete ih koristiti za promociju svojih proizvoda i usluga i na taj način stvoriti interesovanje kod potencijalnih kupaca.
Primer: Ako objavite vest o posebnoj ponudi ili popustu, to može biti razlog za više poseta web sajtu, čime se povećavaju šanse za kupovinu. Ovo je takođe jedan od načina da se kod kupaca stvori osećaj hitnosti. Vesti o ograničenim ponudama ili posebnim promocijama će podstaći brže odluke i povećati prodaju.
Kao što smo pisali u uvodu, pisanje vesti nije samorazumljiv proces. I pored razvoja veštačke inteligencije, i dalje je potrebno uložiti mnogo truda, rada i analize kako bi se pripremile kvalitetne i korisne vesti za vaše ciljne posetioce.
Da bismo vam olakšali pisanje vesti, pripremili smo neke smernice za vas:
Prilikom pisanja vesti bitno je da informacije budu jasne i koncizne. Čitaoci žele da brzo pristupe relevantnim informacijama, pa je važno da vest bude napisana razumljivo i bez suvišnih detalja (osim ako nisu presudni). Koristite kraće rečenice i pasuse koji će olakšati čitanje.
Razmislite o predstavljanju sažetka vesti u video obliku.
Korišćenjem ključnih reči i SEO tehnika možete poboljšati vidljivost svojih vesti na stranici rezultata web pretraživača. Koristite relevantne ključne reči koje se odnose na vašu industriju da biste pomogli da se vaše vesti bolje rangiraju u rezultatima pretrage. Pored toga, obezbedite odgovarajuću SEO optimizaciju na licu mesta.
Korišćenje slika, video zapisa i drugih vizuelnih elemenata može značajno povećati interesovanje za vaše vesti. Vizuelni materijal pomaže privlačenju pažnje i istovremeno olakšava razumevanje sadržaja. Možete koristiti video da predstavite najvažnije sažetke vesti. Kasnije možete koristiti vizuelne materijale za promociju vesti na društvenim mrežama.
Uvek vodite računa da se vaše vesti dobro prikazuju i na mobilnim uređajima. Danas većina korisnika internetu pristupa preko mobilnih telefona, tako da je ključno da vesti budu prilagođene svim uređajima. Optimizacija za mobilne uređaje obezbeđuje bolje korisničko iskustvo i veću verovatnoću da će posetioci ostati na vašem web sajtu.
Pisanje vesti je jedan od najmoćnijih alata koji će vam pomoći da povećate uspeh vaše web stranice i vašeg poslovanja na mreži. Kroz članak smo predstavili koliko su vesti veoma važne i na šta utiču – veća vidljivost, poverenje, kredibilitet, SEO optimizacija, povezivanje sa publikom, nove mogućnosti prodaje itd. Oni nikako nisu nepotrebno zlo, jer imaju izuzetno veliki uticaj na kompaniju/organizaciju.
Redovnim objavljivanjem kvalitetnih vesti obezbedićete svoje dugoročno uspešno onlajn poslovanje.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal