Izuzetno je važno da sve agencije za nekretnine i agenti za nekretnine razumeju odakle dolaze posetioci njihove web stranice.
U Kabi-ju se već 29 godina bavimo izradom sajtova za agencije za nekretnine, a za sve ovo vreme realizovali smo više od 300 online projekata nekretnina za agencije za nekretnine, novogradnje i investitore.
Veoma je teško odrediti koji kanal ima najveći potencijal. Na osnovu analize, kanal na kojem posetioci preduzimaju najviše radnji i najduže ostaju je organska pretraga.
Ovo nam govori da je agencijama za nekretnine veoma važno da ulažu sredstva i napore u web stranicu, kvalitetan sadržaj i SEO optimizaciju.
Veoma je zanimljivo da čak 34% poseta čine direktne posete. To znači da je brendiranje izuzetno važno u svetu nekretnina. Dobar brend je znak kvaliteta i poverenja, što je veoma važno u poslovanju sa nekretninama. Zapamtite da je direktan saobraćaj izuzetno važan i da su takvi posetioci lojalniji, što znači da je veća verovatnoća da će ostvariti konverziju.
Uprkos činjenici da su društvene mreže veoma posećene, njihov uticaj na posećenost sajta je prilično mali, odnosno 10%. Za to može biti nekoliko razloga:
Referentna poseta sa skoro 6% je veoma neiskorišćen kanal. U meri u kojoj drugi sajtovi upućuju na vašu web stranicu (preko linkova), to znači da je vaša web stranica referentna stranica za te sajtove, čime se signalizira da je vaša web stranica verodostojan izvor. Kvalitetne eksterne veze (linkovi) takođe pozitivno utiču na SEO optimizaciju samog sajta, a samim tim i na viši rang sajta na web pretraživačima.
Prema analizi, plaćena pretraga, koja se nalazi na dnu liste, najmanje utiče na posećenost sajtu agencije za nekretnine. Ali to ne znači da je to najgori kanal, daleko od toga. Po svoj prilici, ovaj kanal se ne koristi dovoljno ili agencije za nekretnine nisu spremne da ulažu novac u oglašavanje.
Promet agencije za nekretnine možemo poboljšati sledećim taktikama (fokusiraćemo se na saobraćaj sa društvenih mreža, referalnih stranica i plaćenog oglašavanja, za organsku pretragu i direktan saobraćaj, savete možete pronaći u prethodnom poglavlju):
Organske posete sa pretraživača čine čak polovinu poseta web stranicama agencija za nekretnine. Zato je izuzetno važno da agencije dosta rade na sopstvenom sajtu i sadržaju. Kvalitetan sajt sa korisnim sadržajem pozitivno utiče i na druge kanale. Ima direktan uticaj na plaćenu pretragu (naime, kvalitetna stranica snižava cenu po kliku) i referentne posete, kojih će zbog kvaliteta biti znatno više.
Međutim, nikako ne treba zanemariti društvene mreže, gde morate pripremiti strategiju za objave i odgovarajući sadržaj i izgradnju vidljivosti sopstvenog brenda. Više od jedne trećine poseta agencijama za nekretnine dolazi direktnom posetom web stranici.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal