Blog & vesti

10 sjajnih trikova za smanjenje stope posete samo jedne stranice

10 sjajnih trikova za smanjenje stope posete samo jedne stranice

E-mail marketing

Sreda, 18. oktobar 2023.

Ako se bavite e-mail marketingom, onda vam je sigurno veoma važno da smanjite posetu samo jedne stranice.

Odbijene poruke predstavljaju poruke koje nisu uspešno stigle u prijemno sanduče e-maila vaših primalaca. Ovaj članak će vas upoznati sa 10 sjajnih trikova koje možete koristiti da smanjite stopu posete samo jedne stranice i poboljšate efikasnost vaše marketinške kampanje putem e-maila.

Sadržaj

1. Redovno čistite svoju mailing listu

Da bi vaša mailing lista bila čista i zdrava, trebalo bi da redovno pregledate ko nije otvarao vaše poruke duži vremenski period. U takvim slučajevima, važno je ukloniti ove primaoce sa liste. Statistike pokazuju da se mailing lista može promeniti i do 30% u roku od godinu dana. Zbog toga je imperativ da pratite ove promene i uređujete svoju listu.

2. Uverite se da vaše poruke ne izgledaju kao neželjena pošta

Važno je da vaše poruke ne izgledaju kao neželjena pošta ili da pokreću filtere za neželjenu poštu. Izbegavajte korišćenje reči i izraza koji mogu da pokrenu filtere za neželjenu poštu. Uvek se zapitajte da li biste otvorili ovu poruku ili da li biste kliknuli na linkove u njoj. Ako je odgovor „ne“, onda je potreban dodatni rad pre isporuke.

Gmail
Gmail Autor: Unsplash.com / Stephen Phillips - Hostreviews.co.uk

3. Ne koristite besplatne domene

Besplatni domeni kao što su gmail.com i yahoo.com ne rade profesionalno i mogu ograničiti funkcionalnost marketinga putem e-maila. Investirajte u svoj domen koji možete koristiti za slanje poruka. Ovo će poboljšati vašu reputaciju i isporuku poruka.

4. Obavezno potvrdite autentičnost e-maila pomoću SPF zapisa

Autentifikacija domena vam omogućava da dokažete serverima primaoca da ste legitimni pošiljalac. Ovo smanjuje stope posete samo jedne stranice i poboljšava isporuku poruka. Proces autentifikacije je jednostavan, ali važan.

5. Segmentirajte svoju mailing listu

Segmentacija je moćan alat u marketingu putem e-maila. Segmentirajte svoju listu prema angažovanju klijenata i prvo pošaljite poruke onima koji su najviše angažovani. Ovo poboljšava odziv i smanjuje stopu odbijanja, odnosno povećava stopu open rate.

6. Redovno šaljite poruke

Redovno slanje poruka održava vezu sa primaocima. Nemojte nestati na duži vremenski period, a zatim odjednom poslati mnogo poruka. Ovo povećava verovatnoću da će primaoci označiti vaše poruke kao neželjene.

7. Koristite A/B testiranje

A/B testiranje vam pomaže da odredite na koji sadržaj vaši primaoci najbolje reaguju. Ovo može poboljšati efikasnost vaših kampanja i smanjiti stopu posete samo jedne stranice.

8. Pitajte primaoce da li je došlo do neke promene

Uključite opciju da primaoci promene e-mail adresu ili druge informacije. Ovo sprečava odbijene poruke u budućnosti.

9. Feedback loop - povratna petlja

Feedback look ili povratna petlja omogućava provajderu internet usluga (ISP) da prosledi žalbe na neželjeni mail pošiljaocu. Ovo vam pomaže da uklonite primaoce koji ne žele da primaju vaše poruke i poboljšava vašu reputaciju kao pošiljaoca.

Važno je da odaberete provajdera internet usluga koji dozvoljava ovu opciju.

Newsletter
Newsletter Autor: Unsplash.com / Mariia Shalabaieva

10. Koristite sistem za newsletter-e

Napredni alat za obaveštavanje korisnika donosi mnoge prednosti.

Kabijev e-Poštar je e-mail marketing alat koji omogućava jednostavno i efikasno upravljanje marketinškim kampanjama putem e-maila. Ovaj alat je dizajniran da omogući preduzećima i organizacijama da šalju poruke potencijalnim i postojećim kupcima, informišu ih o promocijama, događajima, novim proizvodima i uslugama i izgrade bolji odnos sa primaocima.

Evo nekih ključnih funkcionalnosti i karakteristika Kabijevog e-Poštara

  1. Upravljanje bazom kupaca: Kabi e-Poštar omogućava korisnicima da jednostavno upravljaju svojom bazom klijenata. Korisnici mogu da podele kupce u različite grupe, što omogućava ciljano slanje poruka na osnovu interesovanja i karakteristika pojedinih grupa.
  2. Slanje poruka: Alat vam omogućava da šaljete pojedinačne poruke ili određeni sadržaj direktno sa web sajta. To znači da korisnici mogu jednostavno da kreiraju i šalju poruke i prate odgovor primalaca.
  3. Prilagođavanje poruka: Korisnici mogu da prilagođavaju poruke tokom slanja ili da biraju između različitih šablona za slanje, omogućavajući veću fleksibilnost i personalizaciju poruka.
  4. Napredna statistika: Kabi e-Poštar vam omogućava da pratite odgovor primalaca putem napredne statistike. Ovo uključuje informacije o otvaranju poruka, klikovima na linkove i drugim pokazateljima učinka kampanje.
  5. Uvoz i izvoz kontakata: Alat omogućava brz i jednostavan uvoz i izvoz kontakata, što olakšava upravljanje bazom klijenata. Pored toga, omogućava automatizovanu registraciju posetilaca e-vesti putem obrasca na sajtu.
  6. Napredne opcije u nadograđenoj verziji: U nadograđenoj verziji Kabi e-Poštara dostupne su dodatne funkcionalnosti, kao što su štampanje serijskih pisama i slanje SMS poruka, što dodatno proširuje mogućnosti komunikacije sa kupcima.

Kabi e-Poštar predstavlja jednostavan, brz i pristupačan način implementacije email marketinga, koji pomaže kompanijama da izgrade odnose sa kupcima, poveća vidljivost i indirektno poveća prodaju. Svojim raznovrsnim funkcionalnostima omogućava fleksibilan i efikasan pristup e-mail marketingu, koji kompanije mogu prilagoditi svojim potrebama i ciljevima.